ZASADY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Oferta » ZASADY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
ZASADY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
SPOSÓB PROWADZENIA KONTROLI MATERIAŁÓW I CZĘŚCI STOSOWANYCH PRZY REMONTACH
- Stosowane części zamienne kupujemy na fakturę od producentów i firm pośredniczących, przed montażem prowadzimy oględziny i pomiary, zwracamy uwagę na certyfikaty i oznaczenia
WYKAZ STOSOWANYCH INSTRUKCJI I NORM
- Posiadamy instrukcje naprawy i obsługi oraz książki kodowe dla różnego typu remontowanych silników i urządzeń. Zwracamy uwagę na dopuszczalne luzy montażowe i eksploatacyjne.
SPOSÓB PROWADZENIA EWIDENCJI I DOKUMENTÓW WYKONANYCH PRAC
- Prowadzimy główny rejestr z numeracją wykonanych remontów. Każdy przeprowadzony remont posiada założoną teczkę z kompletem dokumentów tj.: zlecenie, faktury zakupu części, protokół wykonanych prac, wycenę, fakturę i komplet kart pomiarów.
ŚRODKI I TECHNOLOGIE DO OCHRONY ŚRODOWISKA
- Oleje i wody zaolejone na statkach i kutrach zdawane są na barki bądź cysterny.
- Nadmiar olejów i ropy oraz czterochlorku używanego do mycia gromadzimy w beczkach i zdajemy do punktów utylizacji.
REKLAMACJE
- Na wykonane remonty udzielamy gwarancji 180 dni od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego
- Reagujemy natychmiast na zgłoszone usterki i w ustalonym terminie je usuwamy
- W okresie wykonywania usług nie mieliśmy poważniejszych awarii zawinionych przez naszą firmę.
POLITYKA JAKOŚCI
Zadowolenie klienNajwyższym celem funkcjonowania naszej firmy jest świadczenie usług remontowych jednostek pływających, w tym remonty głównych i pomocniczych silników okrętowych oraz mechanizmów pomocniczych, zgodnie z wymaganiami o oczekiwaniami naszych Klientów. Pragniemy, aby logo naszej firmy, kojarzyło się nam i naszym klientowm z:
TERMINOWOŚCIĄ, DOKŁADNOŚCIĄ ORAZ PROFESJONALIZMEM.
Zadowolenie klienta jest rekomendacją jakości naszych usług i celowością wprowadzenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiem międzynarodowej normy ISO 9001:2015.
W odpowiedzi na powyższe wyznaczamy sobie następujące cele i zadania do realizacji:
Øzapewnienie satysfakcji klientów poprzez stałe monitorowanie jakości realizowanych usług, dla ich terminowej i zgodnej z oczekiwaniami klienta realizacji,
Øpozyskanie nowych odbiorców usług w kraju oraz za granicą, poprzez systematyczną analizę potrzeb klienta,
Østosowanie sprawdzonych surowców i materiałów gwarantujących powtarzalną jakość naszych usług,
Øpodnoszenie kwalifikacji i wyszkolenia pracowników firmy,
Øutrzymanie i doskonalenie zasobów infrastruktury,
Øprowadzenie działalność zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi i regulacyjnymi,
Øciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.
Niniejsza Polityka Jakości jest znana i rozumiana przez wszystkich pracowników Przedsiębiorstwa oraz jest publicznie dostępna.
Deklarujemy nasze pełne zaangażowanie w realizację niniejszej Polityki Jakości.
Gdynia, dn. 01.12.2017r. Dyrektor – Eugeniusz Możejewski